Thursday, August 25, 2011

when i meet them ! felt like ooo...:)

  text
yana : eh dek baek ko dtg uma aku cpt2 , syifaa na amek kta g tesco ni
tqa   :kejap la aqu dok serabut EKO ni :( , ampa dtg la amek aku .
yana :k2 ciap cepat kami na otw da ..
  
 dgan gdik nya aku lari p kemaih sgala mak nenek bju , excited na g sleep uma bff den ..
 sambil tu aq text my boyfie , " B kua jp gn syifaa"..
     
after 5 minit cm tu mreka2 tu cmpai ,ciap hon ag tu , hingaq toi hee...
aku pon dlm dok belit tdung , hilng idea hentam tws belit tdg jd cmna pon mampoih p la...




da naek keta , dlm aty ' bia beno kwn2 aq yg aq knai ni dtg kolah pon gn parent tba2 naek mto , xp klu stakat naek mto tu xksah la.. nie da mju siap bleh drive ag tuu. bangga den gan ko syifaa :)




dlm bpa minit tu kmi smpai kt tesco . yeah2 akhirnya ! jakun pon ada aku nie , bt cm bwu tgok dunia nuh ..
okeh besa la klau jln gn mber smua jd best .ce jln gn family tgok ..mka monyook ja law singgah tesco..




then kami2 pon mengdik la di dlm tesco ,...



                                   sawan dak aku ? haha gatai nak p buad muka gdik




                             sempat lagi posing ! hahahahahahah





                                  money can't buy our love



                                                sweet dak ?


                                    ohhh saya nmpak tinggi <3

lpas gmbor2 n buy somethink ape smua kmi smua blek lena ..

No comments:

Post a Comment