Tuesday, September 6, 2011

money can't buy Our love !

money can't buy our love .

  

 majlis berbuke puasa dengan kelas tingkatan 5akaun ..
 hari hari yg pling hapy sgt , da la lma, xjmpa kekwan..mak bapak wndu
 sangap semua ada .HAHA na ja lari pelok depa..
 semua da brubah , makin comey n hensem da..
 xp yg xhapy aku kna rush blek sbb ad keja..
 xpa apa2 aku ttp hapy


secondly pasal open ouse kt uma my NUBY
----------- <3 lalalalala------------------
waa.. dye bule paksa ak dtg.. mak bpak cerink xda dah..
aku pon terpksa pegi sbb rtow dy da dtg uma jmpa aku..
mama pon okey ja gn dye , my sis pon skepala ..bersyukur2
Um aku pon apa g p la bersiap, pnya takot smpai sejuk tgn2 haha
sampai ja dye jmput, mas pon dtg slam , d'smbut meriah ..intan pon aku cium,
xda dah tah lemaih pa nudak tu..haha,first smpai cri ibu lu g salam ap
kmi pon ddok.....dlm uma.. cecey nuby mai dtg jamu air haha gle segak
anak dara nie haha,.then smentara tggu na mkn aku pon myembang gn tamu2 yg
dtg..wa..ska2..hapy...itu la hari yg pling indah bg aku..
dah slesai mkn and salam apa..kami pon blek..
<3-----------------------------------------------------------------------------<3

next hary hapy sterusnya ptg xd g main badminton

                                (my hot mama 'ardiana ahmad kamil')
                      
                 (  my sis coll ja dye Snow White )


sya yg nomey




                                                  ashaari pnya anak !



                                      

                         so, base on my story..i love them , money can't buy our love

ending <3

No comments:

Post a Comment