Tuesday, September 6, 2011

monteng ja aku tawu , xp apakah sbb nya ??

oright , xpdn dgan na exam 4 stpm ,  sempat ag dok update sgala blog , fb pe kejadah nya smua nie ??
ini lah , awek yg xsdor2 ..(haha)..lantak kt aku larh , aku mampu kes tu aku dok update , ampa dok dengki apa?lerr,..

dlm one week  tu, klau aku xponteng xsah ..aku pon xpaham la..npa jdi mcm ni haha.see tgok ini lah owg melayu , xna mgaku salah dri sendri ahaha..xda la..smua nie SEBAB, surrounding yg xsesuai dgn aku , first time kot mcok kolah tu..kdg2 tension gak , maw tak struggle gla..xp benda tu utk kebaikan la plak


secondly cos pompuan kt kolah tu mcm bitch ..haram jadah sungguh xda keja laen dok myibuk hal hidup aku , hai awek , jga tepi kain sendri la bhai , behavior like a fool . i said YOU FOOL 100x ! huh puas !
ssh law awek yg jenis tataw mlu , ikt ska haty mak bapak dya ja , dok usha aku ..lerr..masalh tol..na kena penerajang bwu sedaq kot..err..geram tolla aku ..


thirdly , sbb aku xda spirit langsung na study haha , sbb cg2 kt stow garang and baek gak ..xp xley
sekepala sgt gn student2 kt stow ..aku pon seram .aduyai ..bila kta sowg2 , mmg kta engat kt owg yg tersyg
especially,Muz , yana ,wawa ..adui xley concentration langsung , mati la gini :((

hmm xpa laa.i try ..i will try ..that 4 my future ..after finish all this , hehe tgw bapak lagi married la haha(gatai

No comments:

Post a Comment